loading...
بچه های علوم دام 85 دانشگاه بوعلی سینا
روژان بازدید : 2 چهارشنبه 30 اسفند 1391 نظرات (0)

کارتون مداد جادویی

مداد جادو (به لهستانی: Zaczarowany ołówek) نام یک مجموعهٔ تلویزیونی کارتونی لهستانی است که استودیوی انیمیشن‌سازی سه-ما-فور تولید آن را از ۱۹۶۴تا ۱۹۷۶بر عهده داشته است. قهرمان این انیمیشن بدون دیالوگ پسری است که با استفاده از مدادی جادویی که یک کوتوله در مواقع نیاز به او می‌دهد، نقاشی‌ هایی را می‌کشد که به اشیای واقعی بدل می‌شوند و با استفاده از آنها به کمک دیگران می‌شتابد. یک سگ نیز این پسر را در کارهایش همراهی می‌کند. «مدادجادو» ازتلویزیون ایران نیز پخش شده است.

 

 

» نام کارتون : مداد جادو
» تعداد دی وی دی : ۱ عدد
» نوع مدیا : کارتون ( انیمیشن )
» کیفیت صدا و تصویر : خوب
» فرمت :DVD 

 

قیمت: 4000 تومان

تعداد: 1DVD

روژان بازدید : 3 چهارشنبه 30 اسفند 1391 نظرات (0)

دستبند پاور بالانس

با کیفیت ترین دستبند پاور بالانس را از ما بخواهید، با هولوگرام ژرمانیمی اصل و ضد آب.

دستبند مغناطيسي پاور بالانس اصل

با جعبه مخصوص و آکبند،با کیفیت ترین در ایران

  Power Balance

 

 

 

پديده اي شگفت انگيز و بي نظير

پر فروش ترين محصول سال ۲۰۱۲ اروپا

با پاور بالانس تعادل ، انعطاف پذيري ، قدرت ، تمركز

را به خود هديه دهيد، کافیست یک بار امتحان کنید

و استرس و خستگي خود را كاهش دهيد

مورد استفاده توسط معروفترين اشخاص ايراني و خارجي

با ظاهري فوق العاده شيك و زيبا

این دستبند 140 میلیون بار در جهان به فروش رفته است

 

(این دستبند با جعبه مخصوص و آکبند و دارای گارانتی و تاثیر فوق العاده ای می باشد)

 

خرید پستی = پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

مشخصات مورد نظر دستبند در قسمت توضیحات نوشته شود.

 

راز پاور بالانس : بر حسب تحقيقاتي نشان داده شده است كه در اطراف جسم انسان هاله انرژيكي قرار دارد كه از روي آن ميتوان به بسياري از بيماريهاي فرد پي برد ، براي مثال اگر كليه شما داراي ناراحتي باشد قبل از بروز درد جسماني ، هاله انرژي شما در آن قسمت داراي حفره ميشود كه اين موضوع با اسكن كردن هاله شما توسط دستگاه هاي مخصوص قابل مشاهده است ، حال براي درمان چه كاري ميتوان انجام داد.
اگر درباره متافيزيك خوانده باشيد ميدانيد با انرژي درماني به مرور زمان ميتوان اين هاله را ترميم كرده و به دنبال آن بيماري جسمي شما هم درمان ميگردد . علاوه بر آن وقتي هاله انرژي شما ضعيف ميشود شما در معرض بيماري هاي روحي از جمله افسردگي قرار ميگيريد و همچنان جسم شما تا حدي ناتوان تر ميگردد ، كه با مديتيشن ميتوانيد به مرور زمان هاله خود را قويتر كرده و از طبيعت و كائنات انرژي بيشتري بگيريد. حال پاور بالانس چه كار ميكند؟

پاور بالانس شامل دو هولوگرام است كه با ساتع كردن فركانسي خاص ، هاله انرژي شما را تا حد ايده آل شما تقويت كرده ، تعادل ، انعطاف پذيري ، قدرت ، تمركز ، يادگيري شما را افزايش داده و از استرس و تنش شما ميكاهد ( البته شما را به حد ايده آل خود ميرساند نه فراتر) و همچنين با دور كردن نسبي فركانس هاي منفي مانند موبايل و مايكرو ويو باعث ميشود شما از زمين و طبيعت بيشتر انرژي بگيريد.

كاركرد اين هولوگرام مشابه سنگهاي كريستال يا دستبندهاي مسي است با اين تفاوت كه ماندگار است و تمام نميشود، با استفاده كردن از پاور بالانس به طور قابل ملاحظه اي قدرت و تعادل شما بالا ميرود كه كاملا قابل لمس است علاوه بر آن به كمك دستگاه هاي موجود در بيمارستان ها و مراكز درماني ميتوانيد بزرگ شدن هاله انرژي خود را به هنگام استفاده از آن مشاهده كنيد ، بسياري از ورزشكاران و چهره هاي معروف دنيا از جمله كريستين رنالدو از اين هولوگرام استفاده ميكنند

 

پاور بالانس موارد زير را افزايش مي دهد:
۱ – توان
۲ – طاقت
۳ – تعادل
۴ – تمركز
۵-انعطاف
۶ – هماهنگي
۷ – استقامت
۸ – دامنه حركت
۹ – قدرت متمركز

 

قیمت باور نکردنی

9800 تومان

روژان بازدید : 1 چهارشنبه 30 اسفند 1391 نظرات (0)

بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو چیست؟
تصور کنید که وب سایتی بسیار زیبا ، طراحی شده بر طبق اصول و استانداردها دارید. اما مخاطبان با چه روشهایی شما را می یابند؟ یکی از اصلی ترین و مهمترین روشهای دسترسی به شما موتورهای جستجو هستند.با توجه به اینکه موتورهای جستجو با استفاده از نرم افزارهای فوق پیشرفته و هوشمند و بر اساس فاکتورها و عوامل مختلف وب سایت ها را درجه بندی و رتبه بندی می کنند کسب رتبه و امتیاز بالاتر امکان قرار گرفتن بیشتر در دید مخاطبان را برای شما فراهم می کند.
این بدان معناست که در نتایج جستجوی یک کلمه کلیدی و مرتبط با نوع خدمات و فعالیت شما ، در صورت کسب امتیاز بالاتر ، در موقعیت بالاتری ار رقبای خود قرار خواهید گرفت و این یعنی کسب مخاطب بیشتر.

بهینه سازی و افزایش رنک سایت، سئو

 اهمیت بهینه سازی برای موتورهای جستجو
وب سایت هایی که در رتبه بندی موتورهای جستجو حضور ندارند یا به نوعی حضورشان ضعیف می باشد، اشباع نشده نامیده می شوند. استفاده از لغت اشباع به این معنا که نتوانسته اند به گونه ای در اینترنت اشباع و حل شوند که در جاهای مختلف حضور داشته باشند و در صفحات ابتدائی آمده یا در معرض دید عموم قرارگیرند. در حقیقت به علت بی توجهی این گونه وب سایت ها به فعالیتی که مخاطبان اینترنتی آنها بر روی اینترنت انجام می دهند، این سایتها در حال از دست دادن فعالیت تجاری و مخاطبان خود می باشند. در گذشته موتورهای جستجو ، جزء دومین و قویترین روش اطلاع رسانی برروی اینترنت بودند و E-mail ها جزو اولین وسیله اطلاع رسانی بر روی اینترنت محسوب می شدند البته E-mail های ارسالی به صورت هدفمند و نه اسپم ها و هرزنامه ها. آماری که از کشورهای دنیا، خصوصا آمریکا در سایتهای معتبر وجود دارد، به این ترتیب می باشد که 67 درصد مخاطبان اینترنتی و کاربرها، جستجوگر هستند و با جستجو، سایتهای خودشان را پیدا می کنند و 40 درصد کاربران اینترنتی خریدارند و خدمات و یا کالاهایی که مورد لزوم و نیازشان می باشد را از اینترنت تهیه می کنند. با این چنین مقبولیت و عمومیتی بین همه مصرف کننده ها متوجه می شویم که موتورهای جستجوگر نقش بسیار کلیدی در این زمینه دارند و حضور قدرتمند در این فضا در دنیای امروز تجارت امری لازم و ضروریست.

بهینه سازی و افزایش رنک سایت، سئو

 بهینه سازی برای موتورهای جستجو در یک نگاه
 برای کسب رتبه بهتر و کسب مخاطبان بیشتر به صورت هدفمند ( کسب مخاطبانی که واقعا به دنبال خدمات ما هستند ) از موتورهای جستجو ، بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو امری لازم و ضروریست ، به وسیله بهینه سازی وب سایت موتورهای جستجو ،راحتتر ، سریعتر و دقیقتر وب سایت ما را بررسی می کنند .برای بهینه سازی وب سایت ها برای موتورهای جستجو که امروزه شاخه ای از فعالیتهای تحت وب است و به صورت آکادمیک در دانشگاه های معتبر دنیا آموزش داده می شود روشهای متفاوتی وجود دارد.گاهی عدم آگاهی و یا استفاده نا مناسب از این تکنیکها باعث نتایج معکوس می شود.به این معنا که موتورهای جستجو وب سایت شما را تحریم می کنند. بنابراین انتخاب روش صحیح و استاندارد بسیار مهم است.
این نکته بسیار مهم است که بخش عمده ای از بازدید کنندگان شما به دلیل مطالب مفید ، طراحی مناسب ، و خدمات خوب شما ، به وب سایت شما می آیند و تمامی موارد در مورد یک وب سایت به صورت زنجیره ای به یکدیگر پیوسته اند و شاید ضعف یکی از حلقه های این زنجیر باعث عدم بهره وری وب سایت شما باشد.
اینکه تکنیکهای بهینه سازی به چه روش و ترتیبی اعمال شود ، در جایگیری و رتبه بندی شما در موتورهای جستجو بسیار تایین کننده است. پروسه منطقی و استاندارد زیر می تواند بسیار مفید باشد :
* استاندارد سازی کدهای HTML ، CSS و .. در وب سایت شما
* ایجاد ساختار مناسب در وب سایت برای سهولت دسترسی موتورهای جستجو به وب سایت شما
* بررسی رقبای شما
* بررسی کلمات کلیدی مرتبط با محتوای وب سایت شما
* بهینه سازی متون وب سایت شما
* ایجاد لینکهای مناسب و مرتبط با وب سایت شما برای افزایش PageRank و رتبه در موتورهای جستجو
* تبلیغات هدفمند

پشتیبانی شرکت آرامهر

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 22
  • بازدید کلی : 86